MEDLEMSKAP >>

​

Som medlem i Biri Skytterlag får du fri tilgang til skytebanen samt møte- og stemmerett ved årsmøtet.

Årsmøtet 2024 finner sted fredag 10. november, kl. 1800 på Skytterhuset.

Medlemskap i Skytterlaget innbefatter også medlemskap i Det Frivillige Skyttervesen, og koster 300,- i året. Medlemmer vil automatisk få tilsendt ny faktura og medlemskort når det gamle utløper.

Som et ledd i rekrutteringen av neste generasjons jegere og skyttere, henstiller vi deg som aktivt medlem til også å melde inn dine håpefulle og motivere dem til å ta del i de aktiviteter et medlemskap etterhvert kan tilby!

Medlemmer under 16 år betaler kun 100 kr for sitt medlemskap!

SkytterID

Det frivillige Skyttervesen har innført et elektronisk medlemsregister for alle medlemmer i skytterlag. Hvert medlem har fått sitt eget medlemsnr., eller SkytterID, som vi kaller det. Din SkytterID vil følge deg så lenge du er medlem i et skytterlag. Ved hjelp av SkytterID, kan du logge deg på "Mitt DFS" på www.dfs.no. Passord ved første gangs innlogging er ditt postnr. Det anbefales at du endrer passord. Du finner mer info om SkytterID på www.dfs.no/pg.

For å få vite din SkytterID, ta kontakt med skytterlagsledelsen.

Mitt DFS

Trenger du hjelp til å logge inn på Mitt DFS?

Klikk her:  Hjelp til innlogging - Mitt DFS